parallax background

3DS MAX-PHOTOSHOP

ŠTA MOŽETE OČEKIVATI OD 3ds Max-a PO ZAVRŠETKU KURSA?
april 11, 2017
Vray 3 Renderuj kao Pro
septembar 6, 2017


OD PRVIH KORAKA   MODELOVANJA U 3DS MAX-U DO FINALNE OBRADE U PHOTOSHOPU

Proširite svoja znanja

3D PLATFORM Vam nudi sveobuhvatno znanje u Autodesk softverima koji su izuzetno traženi.
Na dole navedenom primeru naš predavač Vesna Živković Vam predstavlja mogućnosti koje Vam nudi
prvenstveno 3ds Max zatim Photoshop za završnu obradu.
Prvi koraci našeg projekta jesu rad u AutoCAD-u.
Iscrtavamo osnove koje uvlačimo u 3d softver -3DS MAX I tu započinje naša avantura.
Modelovanje objekata, postavka scene enterijera i exterijera. Postavljanje dnevnog i noćnog svetla,postavka kamere kroz čiji objektiv posmatramo scenu,dodeljivanje materijala, postavka background-a, HDR mape, podešavanje rendera, render elements… I niz detalja u cilju da dobijemo savršen render.
Pravilno kadriranje I rad sa kamerem je zaseban termin o kome govori naš predavač Vesna Živković.
Deluje kratko i jednostavno.
I jeste ukoliko se zaista potrudite! Potreban je trud I rad u kontinuitetu
Da bi Vaš rad bio kompletan pored statične slike klijenti žele da vide pokret , tu nastupa prezentaciona animacija u arhitekturi koja je samo uvod u animaciju pokreta karaktera gaming scena, zvuka…
Animacija je I najzanimljiviji deo u kreativnom svetu jer nam nudi oživljavanje zamišljenih likova…
Za završnu obradu je zaslužan photoshop.Veza naprednog kursa 2ds Max I photoshopa je render elements koji je uvod u photoshop…
Nećete pogrešiti ukoliko se upustite u rad sa Autodeskovim programima.